خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 5

اینم عکس سیسمونی عشقم

کالسکه اش هم بود اما یادم رفته عکس بگیرم!!!

روئروئک زیر توپه... کالسکه هم سمت چپه

استیکرهایی که براش از نت خریده بودم

این بلوز و شورت بودش.... 

سرهمی زمستونیش... از اون یکی سر همش عکس ننداختم!!!

بلوزهای مامان دوزززززززززز

اینا دو دست هستن... یکی برای یک سالگی و اون یکی برای دو سالگی!

پاپوش هایی که خودم براش بافتم

اسباب بازی های بچگی های من!

شالگردن سوسماری که خودم براش بافتم!!


نی نی دون 4

به نام خدا

سلام گل پسرم

خوبی عسلم؟

ببخشید که انقد دیر به دیر میام برات مینویسم.......

راستش این روزا پر از احساس های متناقص هستم....... همش دلهره ، همش ترس و همش خوشحالی!!!!

خلاصه اوضاعی دارم.......

عشقم بالاخره مامانی سیسمونی رو آورد..... 9 تیر بود که آورد.... با یه عالمه مهمون

وایییییی که چقد از دیدن لباسات ذوق زده میشم......... تو عشق یکی یدونه خودمی

انقد دلم میخواد تووو این لباسا ببینمت که حد نداره

وقتایی که بابایی ابراز علاقه بهت میکنه من کمی حسودیم میادش..... آخه من هنوز نی نی بابایی هستم.... پس  تو دومین نی نی خونمون هستی..... حواست باشه ها!!!!

عشقم سر اولین فرصت عکس های سیسمونیت رو میزارم......

تو نفس خودمیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سه شنبه 6 تیر بود که با مامانی و باباجون رفتیم تهران برای آخرین ویزیت دکتر!!!!...... دکتر بهم گفتش که اگه میخوای بیمارستان دی باشه 31تیر بیا! و اگه میخوای آتیه باشه 1 مرداد!!!!

راستش با تعریفای خود دکتر و تاییدش بیمارستان دی رو انتخاب کردم..... فرزانه دوستمم بیمارستان دی بودش و از خدمش کلی راضی بود

حالا منتظرم که ببینم چطوریاس.......

امیدوارم تا اووون موقع تپلی شده باشی......

راستش سونو که رفتیم گفتش که هفته 35 هستی...... در صورتی که شما هفته 36 بودی!!!! البته دکتر گفت به خاطر اینکه الان جات تنگ شده دقیق نیست تاریخش!.... و تاریخ های قبلی بهتره!!!...... طبق اکثر نتیجه های سونو، گفت شما 15 مرداد دنیا میای...... ( دکترم میگفت چون بر اساس تاریخ پری 5 مرداد دنیا میای پس بهتره قبل این شما رو دنیا بیاریم.... تا یه وقت زرنگی به سرت نزنه شیطونک من).... 

تووو هفته 35 یا 36! وزن شما 2400 بود.... دکتر میگفت 250 گرم اینور و اوونور داره!!!!......

بعد گفت وزنت 200 گرم کمتره!..... آخه مامانی این همه من میخورم پس چرا شما وزن نمیگیری!؟!؟!؟

دیگه اومدی و نسازیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

از حالا نگرانم برای مسیر 3ساعته...... دعا کن صحیح و سالم برسیم شهرمون....... بدون هیچ مشکلی.......

بابایی میخواد مهمان سرا رو از طرف کارش توو تهران رزرو کنه.... دعا کن جوور بشه....... تووو این گرما بیچاره آلاخون نشه!.....

عشق من، این روزا به شدت شیطون شدی....... هرچی محکم بلدی لگ میزنی..... گاهی وقتا پاهاتو چنان تووو پهلوی سمت چپم فرو میکنی که احساس میکنم الان پوستم کنده میشه!!!!!....... بابایی هم ذوق میکنه!!!! میگه به پسرم میخوام یاد بدم اگه اذیتم کردی تو رو مثله داییش با کاتاهاش بزنه!!!!( چشمم روشن!!!!)..... پسری یه وقت گوش نکنیا!!! من واقعا نمیتونم تحمل کنماااااااا

از خدا میخوام سالم و سلامت باشی........ و پسر صلاحی برای ما باشی..... 

پسر قشنگم.... این روزا هنوز با بابایی سر اسم به توافق نرسیدیم......

از بین لیست هایی که داشتیم اینا در اومدش

رادین و کیان.......

جفتشونو دوس دارم....... دلم نمیاد که یکیو رووت بزارم....... پس اون یکی چی؟!؟!؟!؟

حالا باز باید ببینیم چی میشه...... امیدوارم از اسمت خوشت بیاد و ما رو بخاطر گذاشتن اسمت دعا کنی نه که ناراضی باشی

 

عشق من، این چن وقته که داریم به تاریخ اومدنت نزدیک تر میشیم شبا یه استرس خاصی پیدا میکنم..... همش هم خواب میبینم که داری دنیا میای!..... وای انقد میترسم که نگوووووووووووو

توروخدا تا اووون موقع صبر کن.......

تقریبا دو هفته مونده

تووو این دو هفته سعی کن حسابی تپل و قد بلند بشی البته به امید خدا

از خدا میخوام همه نی نی ها سالم و سلامت دنیا بیان و به اونایی که منتظر نی نی هستن خدا نی نی سالم و صلاح عطا کنه....... بگو آمین عشقمممممم

 

عسلم این روزا دیگه نمیتونم زیاد بشینم....... حسابی تو اذیت میکنی

از خدا میخوام سالم باشی عسلم................. و بچه آرومی باشی....... ایشاالاااااااا

نفس من، دیگه کم مونده........ نمیدونم اولین بار که ببینمت چه احساسی داشته باشم اما بدون خیلی دوست دارم..... تو همدم و مونس منی......... بهترین ها رو برات آرزو میکنم

دوستت دارمممممممممم مرد کوچولوی من