خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 27

به نام خدا

سلام پسرک دو ساله من

سلام عزیز ترینم

دوسال از با هم بودنمون میگذره.... البته دقیقش با امروز دو سال و دو هفته و چهار روز!

رادین ماه من....پسر رویایی من.... از داشتنت دارم به آسمونا پرواز میکنم

انقد این مدت آقا و خواستنی شدی که حد و نصاب نداره

باورم نمیشه که حدود سه ماهه برات ننوشتم!!!!

پسرکم این مدت خیلی خیلی سرمون شلوغ بود..... از عقد دایی بگیر تا ماه رمضون و آزمون و ... .

خیلی وقته بزرگ شدی.... و من و بابا جون شاهد این رشد قشنگت هستیم... ایشالله که همیشه تنت سالم باشه پسر نازم

تولدت رو سه تایی با هم جشن گرفتیم...... راستش کسی یادش نبود! حتی تبریک بگه!!!!! فقط عمه زهرا تبریک گفت!!!

مامانی با تاخیر گفت! خاله سمیه هم با تاخیر! بقیه هم هیچی!!!!

برام مهم نیست..... مهم اینه که تو برای من و بابایی هستی..... تمام وقتمون رو پر کردی

یه تولد با تم هواپیما گرفتم برات

وقت کنم عکسا رو آپلود کنم میزارم

یه کیک خریدیم و حسابی بازی کردیم.... خونه پر بادکنک بود..... و تو از ته دلت ذوق میکردی..... الهی قربونت بشم

تووو این مدت جمله های قشنگی به کار میبری

به راحتی کارت رو انجام میدی

و از همه مهم تر دندونای آسیابت در اومده........ + دندون نیشت

خیلی برات خوشحالم........ دیگه راحت میتونی غذا بخوری فدات بشم

انقد کارای بامزه میکنی که بیا و ببین

از اردیبهشت ماه دارم باهات زبان کار میکنم و تو الان خیلی خوب میشنوی!!! و شنیداریت خیلی خیلی قوی شده با تشکر از سایت مادران امروز!(یه پست کامل در موردش میزارم)

خیلی باهوش و هوشیاری.... کافیه که یه بار یه کاری رو انجام بدیم بلافاصله تو شروع میکنی به انجام دادنش.....

نقاشی کردن رو خیلی دوست داری

کتاب خوندن و داستان تعریف کردن هم که جای خود داره

با لگو خیلی خوب بازی میکنی و میتونی برج هوشت رو بچینی روو هم

با کامپیوتر خیلی خوب کار میکنی

و قشنگ هم میرقصی!!!!


تووو این مدت کارایی که کردیم:

باغ رفتیم به تعداد خیلی زیاد......

مهمونی رفتیم به تعداد زیاد.......

با هم بازی کردیم و شعر خوندیم......

حیاط رو بارها بارها شستیم و تو کمکم کردی

و هزاران کار دیگه


دایره لغات::::


دایی::::     دادا.... داداش.... دایی!(جدیدا میگی دایی! و دایی میگه که بهش بگی دادا!)

آقاجون:::    آجون!

مامانی:::   مامانی.... مامی... مانی(بسته به موقعیت های مختلف یکیشو میگی)

ثنا      :::    ننا

خاله    :::   آجی

عمو    :::    عمووو

استخر  ::    اس یخ!

یخ       ::    یخ

اردک    ::    ادک.... داک!

حیاط    ::    ایاط

در        ::    در

 باغ      ::    باغ

نوشابه  ::    نوش نوش

دلستر   ::    دِیستِر

ماست   ::   ماشت

دوغ       ::: دوغ

فلفل     :::  فِیفِی

چیپس   ::: ایبس

بسته    ::: بست

پاشو     ::: پاش

بشین    ::: بش

بالا       :::: بالا

مرغ       ::: مرغ

خروس   ::: قوقولی

بله       ::: بَیییه

امیر     ::: امیر

آرمیتا    ::: آمیتا

رادین    ::: آدین

نیست   ::: نیس

هست  ::: هس

اینجا    ::: اینا

پارک    ::: پاک

بریم     ::: بییم

تخت     ::: تخت

پتو      ::: بتو

پدر      ::: پدَی

ولی    ::: ولیییییی

بانک    ::: بانت

باباجون  ::: باباجی(همیشه میگه)... باجی(عجله داشته باشه)... باباجی جون!(خیلی کارش لنگ باشه آخریه رو میگه!)

کلید     ::: ایلید

دور       ::: دوی!

دفتر     :::: دتَر

مال منه:::: این  آدینه..... این منه!

 دامن  :::: دام دام!

هندونه  :::: دون دونه

گلابی   :::: اُلابی

گیلاس   ::: آبلابو

آلبالو     :::: آبلابو

آلو       :::: آلو

انگور    :::: انووور

انجیر     :::: انیر

طالبی   ::: آلبی

پشت    :::: پشت

سلام    :::: الامممممم

دست   :::: دست

پا         :::: پا

عمه     :::: عمه اش!

بستنی :::: بستَ

اسباب بازی  ::: اباب بازی

تاب      :::: تاب

دوچرخه  ::: ارخ!

بالش    :::: بالش

و ..... !(الان که دارم مینویسم اصن یادم نمیاد!!!! انقد ماشاالله دایره کلماتش زیاده! آدم یادش نمیمونه!)


دایره لغات انگلیسی:::


monky  :::: مانتی

hand     ::: هند

head     ::: هد

Arm      :::  آرم

Lip        ::: لیپ

Mouth    ::  ماوت

knees    ::: میز!

hi          ::: های

yes        :::  یس

No         :::  نو

clap      ::::  کلب

bubble   :::  بابِ

toes       :::  توز

nose      ::: نوز

eye        :::  آیییییییییییییی

ear        :::  اییر


حروفی که بلده


s , y , n , e , p , b , t ,o 


هرجا ببینه این حروف رو قشنگ تشخیص میده!!!


آهنگ مورد علاقه اش:::


آهنگ تولدت مبارک! همراه با قر فراوون 

آهنگ  ba ba black sheep

یعنی کشته ما رو با این دوتا آهنگ!


سی دی های کارتونی که نیگا میکنه! و مارو خفه کرده::::


kipper the dog

 و baby can read

 و جیمی نوترون! و

 همینطور بی بی انیشتن!


غذاهایی که دوس داره فعلا::::


لازانیا..

پیتزا 

سیب زمینی سرخ کرده

+گوشت کبابی!!!!