خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

شعر Mary Mary

به نام خدا

آموزش شعر mary mary

آموزش کله bell

آموزش کلمه Flower

آموزش کلمه Sun

تمرین شعر Mary Mary...

آموزش کلمه Tree ... Circle

آموزش فصل بهار با روش بریدن و چسباندن

کاردستی مربوط به ButterFly و رنگش توسط رادین!

اینم نکمیل شده اش

آموزش Carrot با پای زیبای رادین!

آموزش میوه جات با روش رنگ آمیزی

آموزش کلمه Grass

کاردستی من و رادین در رابطه با شعر Mary Mary

آموزش کله Flower با استفاده از گل برای نی!

آموزش کلمه Apple

آموزش کلمه Carrot

آموزش کلمه Pear

آموزش کلمه flower با مدادرنگی!


نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب مامان اشکان چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 21:53 http://ashkan89.niniweblog.com

سلام سمیراجون.من اجازه نگرفتما.آخه وبلاگت انقدر عالیه که نتونستم صبر کنم.آفرین ب شما مادر و پسر.عالیه عالیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.