خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 35

به نام خدا

پسرک زیبای من

فرشته ناز من... الان که دارم برات مینویسم توو خواب ناز هستی و خونه آقاجون اینا هستیم

با بغض خوابیدی و منم بغض کردم......

احساس میکنم سرما خوردی .... بمیرم ایشاالله ..... دوس دارم بگیرم توو بغلم و کلی گریه کنم.....

دلم میسوزه وقتی مریض میشی.... دلم کباب میشه

طاقت ندارم...... کاش که من بمیرم و تو رو مریض نبینم.......

عشق کوچولوی من..... عاشقتم.......... دیووونه وار عاشقتم

دوس دارم که اصلا اصلا مریض نشی..... مامان بمیره برات کوچولوی زیبای من

طاقت ندارم یه ذره اشکاتو ببینم

قبل خواب میخواستم پوشکت کنم و بریم خونمون.... اما انقد گریه کردی و جیغ زدی که از کارم کلی پشیمون شدم.....

بمیرم عشق نازم.... عزیزم..... پسر زیبای من.... فرشته ماه من.... قند عسل من..... رادین نفس من...... با بغض رفتی بغل آقاجون و بعدش گرفتی خوابیدی...... بابا هم گفتش بمونید.....

دلم کباب میشه برات نفسم

عمر من...... جگر گوشه من..... رادیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنم

من دیوونه وار عاشقتم

کاش که وقتی صبح بیدار میشیم تو کاملا خوب شده باشی و من مریض مریض باشم......

کاشــــــــــــــــــــــــــــ


نی نی دون 33

به نام خدا

این روزا پسرک شیرین زبانم به شدت ناز و دوست داشتنی شده... و من عاشق دو سال و سه ماه و دو سال و چهارماهگی بچه ها شدم! چون به شدت معقول به نظر میرسن!!!!

پسرک نازم انقد ماشاالله باهوش و زکاوت هستش که بابتش کلی خدا رو شکر میکنم... تازه میفهمم مادرانی رو که فرزندانشون باعث افتخارشون هستن چقد روو ابرا راه میرن..... و تازه حال روحیشون رو درک میکنم!!! (چه از خود راضی!!!)

پسرکم این ماه سی دی your baby can read  رو تموم کردش و به دیدن کارتون و بازی با نرم افزار و گوش کردن آهنگ بسنده میکنه

همچنان از فلش کارت دوری میکنه ولی گاهی وقتا دوس داره که بیارم و بهش بگم که چی به چی هستش!

با لهجه قشنگش خیلی خوب تلفظ میکنه.... و تووی کارتون هرچی میگن به راحتی به فارسی ترجمه میکنه!!!!! و کلی میخنده!

(فکر میکنم پیش خودش میگه مامانم نمیفهمه و براش ترجمه کنم!!!)

یادگیریش تووو فحش هم بسیار بسیار قوی هستش!!!!!..... امان از دست این تی وی!..... پسرک فحش های آبداری ازشون یادگرفته!! و توو زمانش! نثار میکنه! فرقی نمیکنه طرفش کی باشه! 

چن شب پیش دو تا سوره هم یاد گرفت!!! و من هزاران هزار بار خدا رو شکر کردم! چون من داشتم برای خودم میخوندم بعد دیدم رادین هم داره پشت بندم میخونه!!!! الهی مامان فدات بشه جیگرررررررررررررررررررررررررر

کارهایی هم که تووو خونه میکنه فوق العاده اس! چه خراب کاری هاش و چه کارهای زیباش... همشون به یادماندنی هستن!

رادین نازم دوست دارم!

 و اما تجربه هایی که تووو این مدت عایدم شد هرچند کم اما زمان طولانی ازم گرفت!



 تجربه ام در مورد کارتون:


عاشق کارتون  ben and prances holly  و  Kipper the Dog  هستش

یه چیزی که هستش اینه بچه ها همیشه اون چیزی که بزرگترها دوس دارن رو دوس ندارن.... مثلا من اولین بار که سی دی  Kipper the Dog رو گرفتم اصلا دوسش نداشتم! اما رادین عاشقشه!!!! الان که نگاه میکنم میبینم سی دی خیلی محشری هستش

یا مثلا Tinga Tinga.... این یکی رو اصلا و ابدا دوس نداشتم که داشته باشم! حتی سفارش ندادمش! اما وقتی دیدم تووو جعبه ام هستش چاره ای نداشتم که قبولش کنم.... اما الان میبینم که پسرک دیووونه بار دوسش داره و ازش خیلی استفاده میکنه... چون بسیار بسیار آموزنده اس


یا ویدیو WOW .... رادین خیلی دوسش داره .. و شعرها رو ازش تقریبا یاد گرفته



تجربه ام در مورد فلش کارت:::

در مورد فلش کارت هیچوقت زیاده روی نکنین!... هیچوقت! یعنی بچه ممکنه هزارتا کارت بلد باشه اما قرار نیس که همشونو یه بار بهش نشون بدیم!!!! کاری که من کردم و ازش حتی لذت میبردم! چون رادین از بین اوووون همه کارت ، کارت درست رو نشونم میداد و من چه لذتی میبردم!!!!! ... اما بعد مدتی دیدم کاملا از کارت زده شد! و الان بیشتر از یک ماه هستش که دیگه کارت ها رو با اون شدت نمیارم! بلکه 6 الی 10 میارم و بعدش دیگه کلا جمع میکنم تا وقتی خودش بخواد! یعنی تموم کننده بازی من هستم! نه رادین! چیزی که قبلا برعکس بود! و این رادین رو زده کرد



تجربه ام در مورد یادگیری شعر:::

اول خودتون باید شعر رو یاد بگیرید!!! اینطوری همش که دارید زمزمه میکنید فرزند دلبندتون هم یاد میگیره! چون میبینه برای شما مهم هستش!..... 

مثلا من اول از همه شعر  Ba ba black sheep رو حفظ کردم و این باعث شد رادین هم این شعر رو خیلی زود حفظ کنه و همش درخواست کنه این آهنگ رو براش بزارم..... 

یا مثلا شبا آهنگ  twinkle twinkle little star رو میخوندم و به رادین اشاره میکردم که شب شده و ستاره ها در اومدن..... الان رادین شب که میشه! حتی موقعی که خودش به تنهایی رفته بخوابه این شعر رو زمزمه میکنه!!!! 

یا مثلا من از ریتم شعر hickory dickory dock خیلی خوشم میومد! و ناخودآگاه یاد گرفته بودم!!!! برای خودم میپریدم بالا و پایین و میخوندم! بعد دیدم رادین هم وقتی داره بازی میکنه این شعر رو زمزمه میکنه!!!! به همین راحتی!!!

یا مثلا وقتی داشتم نقاشی میکردم براش شعر چشم چشم دو ابرو رو میخوندم! الان رادین هروقت میخواد عکسی بکشه اول این شعر رو میخونه!!!!!

یا با توپ که بازی میکردم یه توپ دارم قلقلی رو میخوندم... الان رادین همین رفتار رو تکرار میکنه!!! 



تجربه ام در مورد یادگیری ریاضی::::

به طور ناخودآگاه میشه به دلبندتون ریاضی یاد بدید! (با تصویر به زودی نشون میدم).... 

مثلا موقع تقسیم میوه ، تقسیم بستنی، تقسیم قاشق و ... 

عالیهههههههههههههههههههههههههه


و اما از این به بعد دایره لغات فحشی هم اضافه میشه! تا بدونم کجا در مقابل پسرکم کم گذاشتم تا اینا رو یاد گرفته


دایره لغات فحشی::::

تففففف

بوووووووووشو

احمق

یعنتی

آک

زهر


دامنه یادگیری شعرها:::

ba ba black sheep

Twinkle twinkle little star

the mac donald  had a farm

1,2,3,4,5 

hickory dikory duck

piano

a sholdure knees and toes

 وکمی از a sailor went to see see

it's raining , it's pouring

یه توپ دارم قلقلیه

چشم چشم دو ابرو


سوره هایی که حفظ کرده:::

سوره  کوثر

سوره توحید


رنگ هایی که بلده::::

شبز

سیفید

آبی

نیمیز

دوسی

شیاه

زَید


با کلی عکس برمیگردم