خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

شعر Head Shoulder Knees

به نام خدا

آموزش شعر head shoulder knees and toes

نشون دادن اعضای بدن روی کاغذ(از رادین میخواستم دورش رو خط خطی کنه!)

وصل کردن نقطه ها به همدیگه و تکرار اعضای بدن

نشون دادن اعضای بدن و صورت روی کاغذ با خط خطی کردن!

آموزش کلمه teeth

کشیدن عروسک روی کاغذ و نهایتا تکمیل اعضای بدن عروسک کاغذی!

رادین در حال وصل کردن نقطه ها و مرور اعضای بدن

کار مورد علاقه رادین که به شدت به صبرش کمک کرده! خدا رو شکر!

رادینم در حال درست کردن کاردستی

سفید برفی من مادر به فدات بشه

عشق کوچولوی من در حال آشتی دادن دایناسورها!

وقتی جایی باشی و پرینتری در کار نباشه مجبوری خودت نقطه نقطه بکشی و پسرک اونا رو وصل کنه

کشیدن اعضای بدن عروسک کاغذی و رنگ آمیزی توسط رادین پیکاسو!

کشیدن نقاشی دلفین و ماهی ها توسط دردانه من رادین

آموزش کلمه  ..tongue.

آموزش کلمه eyes

آموزش کلمه Mouth

پسرک ناز من دوستت دارم

زیبای نازم عاشقتم با این ژستت!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.