خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

سال نو مبارک

به نام خدا

سال نو مبارک پسر قشنگم

خدا رو هزاران بار شکر میکنم بخاطر وجود زیبای تو.. امسال سومین سالیه ک با هم عید رو جشن میگیریم ب عبارتی سومین بهار زیباییه ک تو میبینی و من برای تو آرزو میکنم ک هزاران هزار بهار ببینی گل بهاریه من

امسال سال تحویل خواب بودی... صبحش لباسای خوشگلتو پوشیدی

 و رفتیم خونه مادربزرگ پدریت...اونجا هم کلی ادا اطوار میومدی بعدش رفتیم خونه مامانی اینا اما خونه نبودن برگشتیم اومدیم خونه خودمون ناهار خوردیم بعدش مهمون اومد برامون .. شبم رفتیم خونه ننه اینا

توو چن روز تا جایی ک تونستیم دید و بازدید رفتیم البته شما خیلی خسته میشدی همش میگفتی بریم

هفتم فروردین هم عروسی بابل دعوت بودیم با آقاجون اینا و خاله سمیه اینا رفتیم... راه انقد شلوغ بود ک عسلم کلافه شده بود... میگفت زود بریم خوونمون

دیگه کلی پیاده میشدیم تا ی وقت رادین خوشگلم اذیت نشه

جمعه رفتیم و یک شنبه اومدیم ب سمت ابهر اما راه انقد شلوغ بود ک نصفه شب رسیدیم

بعدشم اتفاق های زیادی نیوفتاد جز مهمونایی ک نتونسته بودن عید بیان اومدن

سیزده بدرم با خونواده پدری بودیم

تووو این مدت تووو گروه زبان پیشرفت فوق العاده داشتی خدا رو شکر و من بابت همه چی از خدا ممنونم

هر روز با هم برناممون رو انحام میدیم البته با توجه ب روحیات تو در روز فرق میکنه

دلم میخواد باشگاه ثبت نام کنمت اما راستش هنوز فرصت نکردم برم حتی شرایطشو بپرسم

انشاالله این کارم انجام بدم

و اما ی خبر بد.... امشب تو یهو دستتو ب بخاری زدی و دستتو سوزوندی... الهی من بمیرم.... انقد حالم بد شده ک نگووو... دلم میخواد ی عالمه گریه کنم هرچند ک کلی گریه کردم اما هنوزم بغض دارم... مامان الهی بمیره... کاش میمردم و نمیدیدم دستت سوخته... وقتی میپرسیدی با بغض ک مامان جون دستم چرا اینطوری شده دلم کباب میشد.... من بمیرم ک مامان خوبی نیستم برات... اصلا مواظبت نیستم... کاش میمردم.... خدایا منو ببخش ک از نعمتی ک بهم دادی مراقبت نکردم منو ببخش ک قدر بزرگ ترین نعمتی ک ب من دادیو ندونستم

خدایاااااااااا خواهش میکنم کاری کن زودی دستش خوب بشه و جاش نمونه قول میدم  از این ب بعد مراقب کوچولوی خوشگلم باشم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.