خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 30

به نام خدا

بدون هیچ حرف و حدیثی بریم سراغ عکسای قدیمی!!!!!

پسرک دوچرخه سوار من!

در اومدن دندونای آسیاب پسرک نازم رادین

در اومدن دندون نیش!

کمک کردن پسرم به من وقتی دارم جارو برقی میکشم!

و در آخر هم چراغ رو روشن میکنه مرد کوچولوی من!

رادین عمر منیییییییییییییییییییییییییییی

پسرک ماست خور من

در اومدن آسیاب های پایین!

به همین راحتی آب رو میریزه زمین و زمین خیس میشه!

آخرشم این شکلی میشه وقتی میگم چرا اینجوری کردی!

رادین تک پسر من

رادینکم توو حموم

شب تولد رادین توو باغ شاتوت.... انقد نق نق کرد که پشیمون شدیم و غذا رو گرفتیم اومدیم خونه!!!!

تزیینات خونه!!!!

کیک تولد بی ربط! به تم!

رادین خلبان من!

یوهووووووووووو شیرجه به کیک

آخرشم این شکلی میشه!

در حال کنکاش کیک

تزیینات خونه!

رادینم در حال شستن مدادهاش!

خستگی از چشماش معلومه! اما خواب نه!

رادین وقتی آماده شده بره باغ

رادین و بیل کوچولوش!

کتاب رادین که خیلی دوسش داره

اینم صفحه اش

اینم یه کتاب دیگه

اینم یکی دیگه

اینم مهتا خانوم گل و نازم دختر سمان جونیییییییی

ای جونمممممم الهی فداش شم... انقد ناز بوددددددددددددد

اینم عشق خاله سمیراسسسسسسسسسس... محیا جوووووونم

علی و رادین.....(علی خواهرزاده سمان)

اینم نحوه عکس انداختن از سه تا بچه قد و نیم قد!!!

عشق های ناز من... رادین و محیا

مهتا جیگملللللللللللللللللللللللللم

ای جووووون من

رادین و محیای نازنازی

محیا خانومی من


نی نی دون 29

به نام خدا

رادین نازم

این مدت حسابی آقا شده...... 

کلی کار میکنه

اتاقشو خیلی قشنگ تمیز میکنه! و به راحتی هرچه تمام تر خرابکاری!

تووو این مدت خیلی با هم کار کردیم

فارسی حرف زدنت خیلی بهتر شده

ترکی رو تقریبا میفهمی

انگلیسی رو هم متوجه میشی

کلماتی که تووو شعرهای انگلیسی باشه و تو شنیده باشی رو کاملا تفکیک میکنی و من محو تماشای تو میشم!(و این لحظه اس که حس خودشیفتگی میگیره منو! فکر میکنم پسرم نابغه اس! البته یقینا که هست!!!)

با هم کار دستی درست کردیم

نقاشی کشیدیم

کتاب خوندیم

کارت خوندیم

سی دی نگاه کردیم

و حسابی هم خرابکاری کردیم!!!!


کاردستی میمون رو از روی این درست کردیم:

کاردستی زرافه رو از این درست کردیم:

کاردستی عنکبوت رو از این درست کردیم:



کاردستی ببر رو از این درست کردیم:

کاردستی فیل رو از این درست کردیم:

کاردستی جوجه رو از این درست کردیم:

کاردستی گاو رو از این درست کردیم:

کاردستی گربه رو از این درست کردیم:

کاردستی ببر رو از این درست کردیم:


نقاشی میمون رو از این کشیدیم:

کاردستی سگ رو از این درست کردیم:(خیلی قشنگ میشه)

نقاشی ببر رو این کشیدیم:


گوسفند رو از این درست کردیم:


شیر رو از این کشیدیم:


اردک واقعی دیدیم و با هم دیگه اسمش رو صدا کردیم:Duck 


گاو واقعی دیدیم و با هم دیگه اسمش رو صدا کردیم: Cow


گوسفند واقعی دیدیم و از نزدیک دست زدیم بهش و اسمش رو گفتیم: Sheep


اسب واقعی دیدیم و با هم دیگه صداشو در آوردیم و بهش گفتم: Horse 


مرغ و خروس و جوجه رو نشونش دادمو با هم صداشونو در آوردیم و تکرار کردیم: Chicks


کلاه رو گذاشتیم سر هم دیگه و گفتیم: Hat


فنجون رو نشونش دادم و بهش گفتم : Cup


ماشین رو نشونش دادم و گفتم : Car ولی همچنان اصرار داره بگه ماشین!!!


عروسک رو نشونش دادمو با هم گفتیم: Baby


سر و چشم و دهن و زبون و بازو و پا و انگشت و ساق پا و مو و گوش  رو نشون دادیم و با هم دیگه اسماشون رو تکرار کردیم


عروسک خوک رو نشونش دادمو صدا کردیم: Pig


از حیوونای باغ وحش رادین، زرافه و فیل و اسب آبی و ببر و شتر و نشونش دادم و با هم دیگه اسماشون رو صدا کردیم

باغ وحش بازی کردیم!

با مثلث ها دیوار درست کردیم و حیوونا رو گذاشتیم توش.... بعد مثلا میگفتم رادین Pig بیاد بیرون! و اونم خیلی قشنگ اینکارو میکرد! مثلا Pig میرفت بستنی بخره!!!! و الی آخر


با هم دیگه کارت بازی کردیم!

اولش خیلی شیک کارت ها رو میچینیم روو میز.... بعدش من میگم رادین دستت رو بزار رو Cow و پسرکم قشنگ نشون میده!

کلماتی که بلده از این روش نشون بده:

Cow , Horse , Eye , Ear , Hair , Head , Cup , Arm, Leg , Foot, Shoulders, Ball, Hat, Lion , Camel , Book , Baby , Finger , Comb , Brush, Car, Goat , Circle , Square, Teeth , Dog, Cat , Monkey, Tiger , Mouth, Tongue , Giraffe , Point , Chicks, Bike


چن تایی از کارت ها رو مجموعه Play&Learn English نداشت که من از کارت های قبلی رادین که بزرگتر هستش استفاده کردم مثل شتر و سگ و گربه و کتاب و چن تای دیگه


اعداد رو رادین خیلی خوب متوجه نشده! یعنی بین 2 و 3 فرق زیادی نمیبینه!.... بخاطر همین زیاد بهش اصرار ندارم که یاد بگیره فعلا!.... میخوام کاملا درکشون کنه!


دیگه اینکه فارسی تمام این کارت ها رو بلده! و ترکیشون رو هم در حالت عامیانه میشنوه و تکرار میکنه! یعنی حتی نیازی به کارت هم نداره!


چون فعلا دوربین دستم نیست عکس کارای خودم رو نمیتونم بزارم.... فعلا ایده کاردستی ها رو میزارم 

تفاوت کارای ما با اینا این هستش که رادین خودشم رنگشون میکنه! به همین قشنگی!!!

به زودی با عکسای نقاشی های رادین میام

فعلا این ایده ها رو داشته باشین


کلماتی رو که میتونه بگه رو به زودی میزارم با صداشون! البته اگه بتونم کدش رو پیدا کنم


پسرعمه ام به رادین یه کتاب قرآن پیش دبستانی داده...... انقد قشنگ و زیباست که حد نداره.... نقاشی های خیلی قشنگی داره با چاپ فوق العاده..... فکر کنم الانم اون کتاب تووی مدرسه ها تدریس میشه!(من اولین بارم بود میدیدم!!)

رادین نقاشی هاشو خیلی دوس داره.... همشون در قالب خانواده اس!... رادین هم سریع شخصیت ها رو جاگذاری میکنه! یکی ثنا . یکی آقاجون . یکی رادین و یکی مامانی! و مرغ و خروس که همیشه هست!

خیلی کتاب قشنگیه... مرسی یاسرجان


دیگه اینکه رادین کتاب هاشو خیلی دوس داره

کتاب هایی که تا الان داره:

The Odd Pat,

 Top Cat,*

Where were you Bert*

Splash and Squelch , *

Doctor Duck

Max*

Clown

A House for a Mouse

Aliens*

بگو کی ام 4 و 5 و 6

مورچه پرکار و جیرجیرک تنبل

علی مردان خان*

و کتاب قرآن پیش دبستانی!*


ستاره دارها رو خیلی دوس داره!

کتاب بگو کی ام ها طفلی ها دیگه اثری ازشون نمونده!! کلا نابودشون کرده... کتاب کلا برجسته بود! اما خب بچم خوشش نیومد!!!!


دیگه اینکه تا هشت رو تقریبا میشماره اما خب مفهومشون رو هنوز نمیدونه!!!!




نی نی دون 28

به نام خدا

سلام به تو ماه روی من

فرشته قشنگم نازنین پسرم.... پسرک 2 ساله من.... پسرک 25 ماهه و چن روزه ی من

انقد دوستت دارم که حتی کلمات به سختی یاریم میکنن

این روزا انقد برام سریع میگذره.... انقد با تو بودن برام زود میگذره که حتی حاضرم مثل اصحاب کهف تووو این دوران خوب و زیبا بمونم

پسرک ناز من.... منو ببخش اگه گاهی سختی های زندگی و بهونه میکنم و دعوات میکنم

منو ببخش اگه گاهی دستای سنگینم بدن نحیفت رو اذیت میکنه......

منو ببخش اگه برات کوتاهی میکنم

تو دردانه پسرمی.....

حاضرم جووونمو برات بدم نازنینکم

نازگلم.... پسر زیبا روی من..... دوستت دارم

گاهی انقد درگیر کارای روزمره میشم که یادم میره مادرم!... مادر یه فرشته ناز و زیبا

گاهی انقد خسته و خواب آلودم که دلم میخواد بخوابم اما وقتی تو نمیزاری ناراحت میشم! اما ناراحت نباش عشق من! چون این فقط چن دقیقه بیشتر طول نمیکشه.... بعدش یادم میاد که مادرم! من ...سمیرا! مادر یه فرشته زمینی هستم! آه خدای من!.... چرا گاهی یادم میره! خدایا!........... شکرت

رادینکم.... پسر ماه من..... من عاشقتم..... 

کاش انقد قدرت داشتم وقتی حواسم به تو نیست همون لحظه بمیرم! تا یادم بیاد لحظه ها انقد هم طولانی نخواهند بود!

میدونم وقتی کنار من میخوابی روزهای تکرار نشدنی هست

میدونم وقتی دستتو میدی دستم این روزا دیگه تکرار نخواهد شد

وقتی تو بزرگ شدی.... دیگه کمتر میای سمت من و این یه امر طبیعی هستش....

امیدوارم شاهد بزرگ شدنت باشم دردانه من

امیدوارم لحظه به لحظه شاهد موفقیت های زیادت باشم پسرک نازم

امشب از اون شبا بود!

وقتی تو بیدار شدی من قبل تو بیدار بودم! چون میدونستم شیر میخوای......

چون میدونستم با لحن قشنگ و نازت میگی ماماننن! اییییر

وقتی نگاهت میکردم.... وقتی مثل یه مرد دستتو انداختی گردنم تمام بیخوابی هام یادم رفت!

وقتی دستتو گذاشتی تووو دستم احساس غرور کردم

وقتی با صدای مامان گفتنت میگم جاننننن و تو میخندیدی دوس داشتم ثانیه ها واستن......

پسرک زیبای من

وقتی شیطونی میکنی و من عصبانی میشم یهو یاد پارسال میوفتم.... که چقد اذیت میکردی و گریه میکردی.... منو ببخش اگه تحملم با بزرگ شدن تو کمتر شده!!!!

مه روی من..... دوست دارم اندازه تمام هستی 

رادینم... نفس من ...... دوست دارم