خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

یادداشت های پراکنده

به نام خدا

سلام پسرک زیبا رووی من

مدت ها بود وقت نداشتم بنویسم.... انقد توو این مدت در حال بدو بدو بودیم که نگووووو

پسر زیبای من من عاشقتمممممممممممممم

تووو این مدت اتفاق های زیادی افتاده.....

از آخرین باری که نوشتم.......

 بهمن تولد من بود..... که البته بیشتر تولد شما بود تا من!!

کلا اجازه نمیدادی شمع رو من فوت کنم.... عسل طلای من

تولد زندایی جووون هم 17 بهمن بود..... شما بازم اونجا اجازه نمیدادی کسی فوووت کنه!!! 

دیگه تولدی نداشتیم..... تا روز ولنتاین!(خخخخخ)

روز ولنتاین بابا بخاطر دایی شدنش یه کیک گرفته بود ... که باز تولد شما بود البته!!!!

دیگه تولد تموم شد!

تووو بهمن ماه یه عروسی هم رفتیم البته.... اما خو آخرش خوشایند نبود!!! و با تصادف دایی و زندایی تموم شد!!! خوشبختانه هیچی نشده بود بهشون اما خب ماشینشون خراب شد..... و دو تا ماشین دیگه!!!

توو اسفند ماه هم عروسی رفتیم.... البته انقد شما به بابایی اذیت کرده بودی که بابایی میگفت من دیگه رادین رو نگه نمیدارم!!!!!!

از عروسی هم رفتیم خونه دوست بابا(عمو محمد)... دیگه کلی موندیم و شما مثل یه آقا رفتار کردی...... ساعت سه هم اومدیم خونه!!!!

دیگه اتفاق خاصی نیوفتاده بود

و اما اندر احوالات پسر زیبای من

دو سه هفته ای هست که عضو گروه واتساپ شدم...... خیلی خوشحالم که برنامه هامون با اصول پیش میره.......

خوشحالم که شمام تووو این مدت آقا بوودی و همراهیم کردی 

از خدا به خاطر هدیه دادن شما به من تشکر میکنم.....

تووو این مدت کلی کارها رو مرور کردیم......

راستش پسر زیبای من تووو این مدت احساس میکنم عاقل تر شدی حتی!!!

تووو کارای خونه کمک میکنی هرچند که ریخت و پاشت بیشتره اما همینم دوس دارم

حرف زدنت خیلی بهتر شده......

کارهای زیادی باید تووو گروه انجام بدیم..... متاسفانه به غیر از من و بابایی کس دیگه ای موافق نیس که با شما زبان کار کنم.... همه میگن گیج میشی و نمیتونی هیچ کدومو کامل حرف بزنی اما من مطمئنم که شما باهووووووشی ماشاالله

تووو این مدت پرشین گیگ خیلی بازی در آورده.... کلی معطل بودم برای عکسا...

حاالا عکسا نصفش تووو کام هستش و نصف دیگش توو لپ تاپ! 

این پست کاملا پراکنده شد.... ایشاالله که تندی میام و برات مینویسم......


و اما دایره لغات رادین::::


رادین         ::: لادین

ثنا             ::  ثنا

سدنا         :: شِدنا

آقاجون       :: آجوون

مامانی      :: مامانی

زندایی       :: ژِندایی

خاله سمیه:::: آلا

عمو          ::: عموووووو

عمه          ::: عمه

ولی          :::: ولی

بابا           ::: باباجون، بابا ولی

اسب        : : اشب

فیل          :: فیل

ماهی       :: ماهی

عنکبوت    ::: عنَ بوت

دوچرخه ::: تَرخ

بیل        ::: بیل

موس      ::  موس

مانیتور    :: مانیتور

کیس     :::   تِیس

امیر       ::: امیر

طوطی  ::: طوطی

قو         ::: قو

چی     :::: تی

کیه       :::: تیه؟

کجا       :::: تُجا

دوست دارم ::: دوشت دالم

دوست ندارم ::: دوشت ندالم

آجی   :::: آجی

زهرا   ::: یَحیا

کیف   ::: تیف

کتاب  ::: تِتاب

کیک  ::: تِیت

تولد    ::: تاولّد

گاو      :::: داو

الاغ    ::: اولاغ

اوقلان   ::: اولان!

کمد   ::: تُمُد

مداد   ::: مَداد

دفتر    ::: دتَر

حوله : :: حولا

ساعت  ::: ساعات

مبل      ::: مبل

تخت     ::: تخت

پتوو      ::: پتووو

گوشی ::: گوشی

اردک    :::: اُیدک

چارلی   ::: تارلی

لولا      ::: لولا

شلوار   ::: شلوار

بلوز      ::: بُ ییز

عنکبوت  ::: عنَ بووت

سرسره:::  سو سویه

اسمارتیس::: اماتیزززز

شورت:::    شوورت

موس  :::     موس

کتاب    :::   تِتاب

کمد     ::: تمد

مبل    ::::  مبل

تبلت    ::: تبلت

کامپیوتر :::: کامتیتر

زرد     :::: زید

قرمز   :::: نیمیز

سیاه  :::: شیاه

میخوام :::: میشام

عاشقتم :::عاششم

میوفتم::: میفتما

اتوبوس:::: اوبوتیس

برم::: بلم

بلدم::: بلدما

شلوغ:::: شولوغ


و خیلی چیزای دیگه که یادم نمیاد

 

وقتی خیلی عصبانیه یا میخواد با جدیت حرفشو بزنه آخرش آ اضافه میکنه


دایره لغات انگلیسی::::

duck         ::: duck

dog            ::: dog

horse          ::: hors

hat              ::: hat

pig              ::: pig

giraffe       ::: giyef

elephant::: ephefent

eye              :: eye

nose         ::: nose

knees         ::: knees

rhinoceros :::dinosaur

book         ::: book

laptop     ::: taptop

camel      ::: camel

boy             ::: boy

girl              ::: dirl

sit down   :::: sit di

bank       ::: banch

hi                 ::: hi

charli         ::: tarli

lola            ::: lola

ben           ::: ben

holly         ::: dolly

toy             ::: toy

tv                ::: tb

hang          :: ang

bee           ::: bee 

green       ::: dirin

red           ::: yed

blue  ::: boolllooo

white      ::: white

black       :::: siah!

monkey :: monkey

bye            ::: bye

rabbit        :: yabit

lion             :: lion

umbrella ::: umbeya

ball           :::: ball

car             ::: car

orange    ::: oyeng