خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 28

به نام خدا

سلام به تو ماه روی من

فرشته قشنگم نازنین پسرم.... پسرک 2 ساله من.... پسرک 25 ماهه و چن روزه ی من

انقد دوستت دارم که حتی کلمات به سختی یاریم میکنن

این روزا انقد برام سریع میگذره.... انقد با تو بودن برام زود میگذره که حتی حاضرم مثل اصحاب کهف تووو این دوران خوب و زیبا بمونم

پسرک ناز من.... منو ببخش اگه گاهی سختی های زندگی و بهونه میکنم و دعوات میکنم

منو ببخش اگه گاهی دستای سنگینم بدن نحیفت رو اذیت میکنه......

منو ببخش اگه برات کوتاهی میکنم

تو دردانه پسرمی.....

حاضرم جووونمو برات بدم نازنینکم

نازگلم.... پسر زیبا روی من..... دوستت دارم

گاهی انقد درگیر کارای روزمره میشم که یادم میره مادرم!... مادر یه فرشته ناز و زیبا

گاهی انقد خسته و خواب آلودم که دلم میخواد بخوابم اما وقتی تو نمیزاری ناراحت میشم! اما ناراحت نباش عشق من! چون این فقط چن دقیقه بیشتر طول نمیکشه.... بعدش یادم میاد که مادرم! من ...سمیرا! مادر یه فرشته زمینی هستم! آه خدای من!.... چرا گاهی یادم میره! خدایا!........... شکرت

رادینکم.... پسر ماه من..... من عاشقتم..... 

کاش انقد قدرت داشتم وقتی حواسم به تو نیست همون لحظه بمیرم! تا یادم بیاد لحظه ها انقد هم طولانی نخواهند بود!

میدونم وقتی کنار من میخوابی روزهای تکرار نشدنی هست

میدونم وقتی دستتو میدی دستم این روزا دیگه تکرار نخواهد شد

وقتی تو بزرگ شدی.... دیگه کمتر میای سمت من و این یه امر طبیعی هستش....

امیدوارم شاهد بزرگ شدنت باشم دردانه من

امیدوارم لحظه به لحظه شاهد موفقیت های زیادت باشم پسرک نازم

امشب از اون شبا بود!

وقتی تو بیدار شدی من قبل تو بیدار بودم! چون میدونستم شیر میخوای......

چون میدونستم با لحن قشنگ و نازت میگی ماماننن! اییییر

وقتی نگاهت میکردم.... وقتی مثل یه مرد دستتو انداختی گردنم تمام بیخوابی هام یادم رفت!

وقتی دستتو گذاشتی تووو دستم احساس غرور کردم

وقتی با صدای مامان گفتنت میگم جاننننن و تو میخندیدی دوس داشتم ثانیه ها واستن......

پسرک زیبای من

وقتی شیطونی میکنی و من عصبانی میشم یهو یاد پارسال میوفتم.... که چقد اذیت میکردی و گریه میکردی.... منو ببخش اگه تحملم با بزرگ شدن تو کمتر شده!!!!

مه روی من..... دوست دارم اندازه تمام هستی 

رادینم... نفس من ...... دوست دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.