خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 12

به نام خدا

سلام نفس من.... الهی قربونت بشم..... این روزا حسابی آقا شدی.... حرف حرفه خودته و بسیار بسیار زورگو شدی!!!

فدات بشم.... تمام کارات رو تقریبا مستقل انجام میدی...... انقد آقا و خواستنی شدی که حد ندارهههههههههه

عزیزکم.... اما هنوزم بسیار و بسیار گریه میکنی و من علتش رو نمیدونم......

امروز یه عالمه توو نی نی وبلاگ برات نوشتم اما همش پرید.... کلی حرص خوردم.... اومدم یه وب دیگه برات درست کردم

خوشگل نازم...... عاشقتم...... هرچقد هم دعوات کنم... هرچقد هم بهت اخم کنم اما دوست دارم و عاشقتمممم

و اما عکسا....

امیدوارم سریع به الانیات برسم!!!!

روز اول عید...... بغل عمو محمد(دوست بابایی)

شکوفه زندگیمون رادین.... حیاط مامان اینا کنار درخت آلوچه..... برای عید دیدنی رفته بودیم

عمر من.... ببینید ماشاالله چه لباس مردونه بهش میاد

شکوفه آلوچه ما!!!

عشقم وسط باغچه.....

سیزده بدر که همراه عزیز اینا رفته بودیم جاده ازناب(مادربزرگ پدریت)... اینجا بغل عمو وحید هستی....

یه دونه پفک افتاده بود زمین اونو گذاشتی دهنت و چپ چپ به من نیگا میکنی!!!

بعد از یه روز طولانی و شیطنت بارت حسابی خسته شدی و توو ماشین خوابیدی!... البته دست اندازها هم بی تقصیر نبودن

عشق من وقتی صدای جاروبرقی میومد چشماش رو اینجوری میکردش.... قربونش برم..... وقتی برف پاک کن ماشین هم زده میشد دقیقا همین کارو میکردی.... کلک یعنی میترسی؟!؟!؟!

رادین توو حالت های دیگه!

و این یکی دیگه!....

رادین وقتی چشماش بازه!

رادین و امیر علی..... توو ایام فاطمیه که مامانی روضه داشت عمه فاطمه من از کرج اومده بودن.... ایشون هم گل پسرشونن

فنچول من وقتی چهاردست و پا با تووپ بازی میکرد!!!

پسر روزنامه خون من و باباش.....چقد هم هیجانی!!!

ناز دونه من.... رادین

رادین کره ای ما!

رادین و حلما(نوه همسایه مامانی)... از رادین یه هفته بزرگتره.... اینجا رادین چشماش عفونت کرده بود و به شدت قرمز بود!

ثنا و رادین و حلما

رادین در شاندیز... اردیبهشت امسال!


نظرات 1 + ارسال نظر
خاطره چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 00:35 http://asbabkeshi.persianblog.ir/

سلام عزیزم . با اجازه ات وبتو لینک می کنم . یعنی عکس های رادین خیلی جیگره ..
من که کشته مرده اش شدم . چقدر خوب که یه وبلاگ دیگه ساختی ..
منم دلم نی نی خواست .. دیروز رفتم نی نی خواهرمو دیدم .. ووووووووووووووووووووی
تازه 5-6 روزشه خیلی قرمز و گوگولی بود .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.