خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 13

بازم عکس و عکس و عکس!

محیا جووون.... چه خانوووم شده عشق من...

دو تا موجود متعجب!!! رادین چه مغرورانه نیگا میکنه! و محیا عسلی چه با تعجب!

دو تا ورووجک ما....... الهی فداتون بشم....

ناز نازی کردن دخملی توسط رادین

محیا گلی من .... آخ قربونش بشم.... وقتی تووو یه دستش یه چیزی میگرفت اون یکی دستش هم که خالی بود عین اون یکی دستش تکووون میداد.... انقده با نمکککککککک بود که نگو.... کلی خندیدیم

اولین هندونه رادین..... بدون دندون خوردتش....

خراب کاری رادین تووو تولد بابا جونش....

عشق خجالتی من!... 

یه پسر ناز نازی که تا این موقع هاش دندون نداشت!!!! همینطور که مشخصه آب دهنشم مثل یه چشمه داره میره!

رادین با کمک این ماشینش تونست راه بیوفته و خیلی راحت راه رفت.... این ماشینش رو هول میداد...

خوشگل من وقتی میشینه توو تاب اولش اینجوریه

بعدش اینجوری!

پسر هندووونه خور من!

محیا جوونم و رادین پسر.... چند روز بعد تولد محیا خونه مامان سمانه.... اینجا هم رادین داره در رو باز میکنه!

پسرک ناز خجالتی من.... آره جووون من رادین و خجالت؟!!؟

رادین تووو حمووم مامان اینا...

جیگمل من چه نازه.... بگین ماشاالله

و این ناز گل من..... جووووووونم

پسر نازم مثلا داره پستونک میخوره!!!!... سر شیشه اش رو برداشته و داره میجوئه!

رادین خوشگلم شب تولدش.... بنا به دلایلی از تزیینات عکس ندارم!!!

پسر زنبوری من!!

ناز من بیشتر وقتا روووی میزه!!!

نیش زدن دندون بالایی رادین.... پسرم دیگه بی دندون نیست.... البته از پایین داشتش...

عشق من در حال چیپس و ماست موسیر خوردن!!!

رادین و چشم غره اش به من و بابایی

آخرشم اینجوری خودشو تمیز کرد!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.