خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 14

سلام سلام

بالاخره تونستم همه عکسا رو آپلود کنم.... خیلی وقتگیر بود اما بالاخره شد.....

پسر ناز من این روزا به شدت بداخلاق شده..... به همه اخم میکنه.... هر کی میخواد بوسش کنه سریع میگه نهععععع

وقتی بهش میگم غذا میخوری میگه نعععععععع.... میگم تخم مرغ میخوری میگه نععععععععععع

میگم آب میخوری میگه :::::: آآآآآآب ب ب...بااااااب...آآآآآب ببب ... بااااااااب

خیلی بد غذاست..... اما دلیل نمیشه عسل من نباشه!!!

عشق من انقد بزرگ  و آقا شده که همه چیو متوجه میشه.... وقتی میگم برو کیف مامان رو بیار سریع میره میاره.... وقتی میگم برو ماشینتو بیار سریع میره و میاره...... انقد خواستنی شده که وقتی میگم بدو بیا بغل من سریع میدوئه و میاد..... همچین منو تووو بغلش سفت فشار میده با اون دستای کوچیکش که آدم حظ میکنه.... دوست دارم زمان به ایسته و من همچنان تووو بغلش بمونم..... وقتی بهش میگم برو کنترل دی وی دی رو بیار سریع میره و میاره..... و تند تند نشون میده میگه بزن...... اینووووو..... منظورش اینه که بزن بی بی انیشتن و نیگا کنم.....

بهش میگم نفس مامان کیه؟؟؟؟ میگه من من من

میگم کی بستنی میخوره؟؟؟؟؟ میگه من من من

باباییش رو خیلی خیلی دوست داره.... اونو ناز نازی میکنه...... بوسش میکنه و حسابی اونو لوس میکنه..... باباشم که دیگه کلی لذت میبره......... 

علاقه خیلی خیلی زیادی به روزنامه و کتاب و مداد و خودکار داره..... سریع کاغذ برمیداره و نقاشی میکشه!..... البته بیشترش خط خطیه!

تا میبینه من روزنامه میخونم سریع میاد و شروع میکنه به روزنامه خوندن....... اونم عین من روزنامه رو میگیره!! و میخونه

البته تووو 98% موارد اونی که دست من یا همسر هستش رو میگیره!!!! و شروع میکنه به خوندن

علاقه وحشتناکی به کامپیوتر داره.... و تند تند ریستش میکنه و موس و کیبورد رو تند تند اینور و اونور میکنه..............

به توپ بازی علاقه داره و حسابی هم شوت میکنه.......

به کفشای من و همسر هم همچنان علاقه داره و چنان اونا رو میپوشه که نگوووووووووووو

چن وقت پیشا داشتم لباسای همسر رو اتووو میکردم دیدم رادین هی میپیچه تووو دست پام..... به زور بردمش کنار.... بعد اینکه کارم تمووم شد دیدم سریع شلوار پیش بندیش رو برداشته و رفته جای من نشسته  و هی دستشو اینور و اونور میکشه رووو شلوار!!!!.. مثلا که داره اتووو میکنه!!! جن الخالق!!!........ 

از همه چی میره بالا و از هیچی هم نمیترسه!!!!!

تی وی رو حسابی خش خشی کرده........

با قابلمه حسابی بازی میکنه و اونا رو دوس داره

با عروسک هم بازی میکنه!!.... بیچاره عروسکه رو انقد بوووس میکنه که بیا و ببین!!!!

همچنان عاشق ثنا هستش و بدون اون انگار هیچی براش کامل نیست!!!!



وقتی منو نمیبینه منو صدا میکنه"""""""""" دُمَیه""""""""""

وقتی دلش ددر میخواد بدو میاد بغل من و تند تند در رو نشون میده و میگه ددر بئئئیم!....

وقتی لباسش اذیت میکنه سریع میاد نشون میده به من یا همسری و میگه درش بیاریم!!!(البته میگه اینوووو اه ه ه اینوووو)

وقتی میگم بریم دستشویی سریع میگه شاپ شاپ!!(یعنی تووو دستشوئی شاپ شاپ میکنیم!!!!)

عاشق حمومه و از حموم در اومدن همیشه براش سخت و دشواره!!!!! و همیشه با گریه باید در بیاریمش!

مثله باباش عاشق شونه اس!!! و سشوار!.... یه دستش شونه باید باشه یه دستش سشوار!.... پدر و پسر جفتشونم خوشتیپن دیگه!!!!!

وقتی بهش میگم رادین بیا دست منو بگیر:::::   دستمو میگیره و میگه  علیییییییییییییییییییییییییییییی(یعنی دارم با تمام توانم تورو بلند میکنم!)

وقتی بهش میگم برو در رو باز کن الان بابا میاد میره کنار در وامیسته و ادای منو موقعی که دارم از چشمی نیگا میکنم در میاره و میگه بابا بیاااااااااااااا

وقتی بهش میگم رادین بریم پیش نی نی؟؟؟ میگه نی نی نی نی...... یعنی دیگه باید بریم!!!!!(از شما چه پنهون وقتی خودم دلم ددر میخواد این روش رو به کار میگیرم!!!!!)

وقتی بهش میگم عشق من بیا منو بوس کن سریع میاد و لباش رو میزاره رو لپم و میگه اممممممماچچچچچچ

وقتی میگم بابا رو ناز کن سریع میره و موهای ولی رو نازنازی میکنه و چن تا بوسش میکنه!!!!

وقتی میگم بیا موهای منو نازنازی کن سریع میاد و موهام رو میکشه!!!!!!

وقتی میبینه خوشگل کردم!!!! سریع بهم لبخند میزنه و میگه منم منم!!!!

وقتی با همسر روو مبل نشستیم سریع میپره میاد وسط ما و کلی میخنده میگه مننننننننننننن!

وقتی میگم رادین کجاس؟؟؟ سریع قایم میشه و بعد سریع میاد میگه اینااااااااااااااااااا!

وقتی میگم بابا کجاس؟؟؟ میگه نیسسسسسس......اما اگه باشه میگه اینااااااااااااااااااا

وقتی میگم برو مداد بیار نی نی بکشیم:::   تشم تشم؟؟؟؟ میگم آره.... میگه::::: دو ابوووووو؟؟؟ میگم آره.... میگه نععععع!

وقتی براش شعر میخونم از ته دل میخنده.......


عاشق کیف پول من هستش!.... باید کل پول هاش رو خالی کنه تا خیالش راحت بشه!!!!!

عاشق پول نوو هستش و پول کهنه رو قشنگ ریز ریز میکنه!!!...... (طفلی بعضی از پول هام چن تیکه ندارن!!!)

کابل ها رو به شدت دوس داره .... یه بار من فلش زدم به تی وی از اون به بعد فلش یا کابل که میبینه میزنه به تی وی!!!!! یعنی قشنگ از سمت یو اس بی میزنه!!!!

عاشق تکون دادن شیشه میز هستش...... انقد با تبحر اینکار رو انجام میده که!!!! حتی یه بار که سمان و محیا جووونم اومده بودن به محیا داشت یاد میداد!!!!!!

عاشق اینه که از همه چی بره بالا! شده حتی سینی رو برعکس کنه و بره روووش واسته!!!!!



به رادین میگم برو جاروبرقی رو بیار سریع میره دسته جارو برقی رو میاره و میگه اووووووووووووووو.(یعنی صداش اینجوریه!!)

میشینه یهو قوطی اسپری خالی رو که یکی از چیزای مورد علاقشه رو میزنه به صورتش!!!!(همسر بعد اصلاح افتر شیو که میزنه ایشونم تقلید میکنه و میاد با اسپری صورتش رو اونجوری میکنه!!!!)

گاهی هم مداد یا خودکار رو برمیداره و میزنه به لباش!!!! و ادای منو موقع رژ زدن در میاره!!!


قند عسلم انقد ماشاالله دامنه کلماتش وسیع شده که اونایی که یادم میاد رو مینویسم


آب بازی:::::::::        شاپ شاپ..... آب بازی.... شاپ شاپ(همزمان هم با پاهاش نشون میده!!!)

آقاجون::::::::            آبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

صدای گربه::::::        میو میو

صدای سگ:::::         هاپ هاپ

صدای سشوار::::      اووووووووووووووو

صدای جاروبرقی:::     اووووووووووووووو با عمل نشون میده!!!

عروسک:::::            نی نی

انگور::::::                انووووور

سیب:::::               دیب

اسب:::::                پیتیکووووووو

آب :::::::                آب....بااااب.... آب..... بااااب.... همین ریتم همش تکرار میشه

علی::::::               علییییییییییییی

وقتی میخواد چیزیو نشون بده که میخواد :::::         اینووووو دبیدی دبیدی قوبیدی دبیدی(همینطوری پشت سر هم میگه!)

بهش میگم رادین بابا رو دوست داری::::: نععععععععع

مامان رو دوس داری                        ::::  نعععععععع

دلت برای بابا تنگ شده                    :::  نعععععععع

دلت برا ثنا تنگ شده                      ::::  ننااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا و اینچنین نشون میده که دلتنگ ثنا هستش!

وقتی میگم چشم چشم دو ابرو بخون:::   تشم تشم دو ابوووووووووووووووو

وقتی میگم بشمار                          :: یچ..... دوووو.....سه.....تاهار.....انج!..... تیش.....(بقیشم باید خودم بگم بعد تکرار کنه آخرشم که سختش میاد میگه نععععععععععع)

 و هزارتا چیز دیگه!!!!

لباسشویی رو روشن میکنه و بعد تنظیم برنامه میکنه و آخرشم play!!!

مانیتور رو خاموش میکنه و  به همسر میگه نیسسسسسسسسسسس.....


بهش میگم عشق من ........ میگه نععععععععععععععععععع


بهش میگم رادین اه اه کردی؟؟؟؟ میگه نعععععععع! اما اگه کرده باشه نشون میده  و میگه اه اه!!!!

وقتی یه پرنده یا مرغی خروسی چیزی ببینه سریع میگه تییییییییییییششششششش!!!(کیش!) و تند تند با دستش کیش میکنه بیچاره ها رو!!!!




نظرات 1 + ارسال نظر
خاطره پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 01:35 http://asbabkeshi.persianblog.ir/

خدا حفظش کنه سمیرا جون چقدر رادین با مزه شده .. وای خاله قربونش بره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.