خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 19

به نام خدا

اینم از عکسای پسر خوشگل مامان که چن وقت پیش انداخته بودم

اینجا در حال خوردن سیب زمینی سرخ کرده هستش.... یعنی امون نمیدادا!!!! اصن نمیزاشت یه دونه آدم بخوره... تازه بدون سس هم نمیخورد!!!

اینجا هم کرم مووی همسری رو برداشته بود و زده بود به موهاش..... کل موهاش پر کرم بود.... الهی فدای مرد خوشتیپم بشم

از یه زاویه دیگه.... یعنی عاشقشمممممممممم

من و پسری روبروی خونمون کنار یه در قدیمی که عاشقشم!!!.... یه روز برفی با شلوار خونه!!! و تیپ خفن!!!

همسری جونم همراه پسر کاکل زری کنار خونمون...برف رو حال میاید؟!؟!؟!

عاشق نیم رخشم.... ای جونمممممممممم

محیا جووونم دفعه قبلی که اومده بودن خونمون.... پیرهنش طفلی نو بود اما وقتی براش آب هویج آوردم مامانش داد بهش اونم نخورد و از دهنش ریخت بیرون و لباسش کثیف شد.... کلی گریه میکرد که چرا لباسم کثیفه!!!!

پسرک فندق من کنار محیا جووون خوشگلم در حال خجالت کشیدن بود.... عزیزممممممممم... اون موشه رو نیگا کن

عزیزای منننننننننننننن

یعنی یه عکس خوووب نتونستم بگیرم.... رادین همش در حال جنب و جووش بود ماشاالله... محیای نازم رو ببین

وقتی رادین شب زنده دار میشه!!!.... ساعت 1:19 بامداد....... اولین روز کریسمس!!!!!

آخه تووو این چشما خواب هست؟!؟!؟!

رادین در حال شال بستن و رفتن به سمت بیرون!!!!! ساعت 1:21 بامداد!!!

ملوسکم وقتی بهش میگم چشاتو ببند بخواب!!! کاملا تابلوئه که الکی بسته!!!!! قربونش بشممممممممممممممم

عاشق دستاشم...... میدونم دلم برای این موقعیاش خیلی تنگ میشه........ 

پسرک خوش خنده مامانننننننننننننننننن

رادین خوشتیپ من ... تولد ثنا ... 20 دی امسال..... در حال خوردن پرتقال!

از سمت چپ::: رادین - ابولفضل- ستایش - ثنا - امیرعباس(کیک سمیرا پز!!)

رادین خسته از مهمونی! کراواتشم در آورد!

رادین موشی من وقتی ساعت 12:16 بامداد رووی تاب خوابش نمیبره!!!!

رادین وقتی شکلات مامانش رو برداشته و قایمکی خورده !!!

پسر ورزشکارم وقتی یه ور روووی دوچرخه اش نشسته!

پسرک کیک ندیده من وقتی با کله به کیک مامانش حمله میکنه!!!!!

اینجا وقتی برای نفس گیری بلند شده بود!!!!!

به زودی با  عکسای بهتر میام


نظرات 1 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 06:07

چه پسر گلی و چه مامان عاشقی. همیشه کنار هم باشید :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.