خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین
خاطرات رادین

خاطرات رادین

زندگی یعنی عشق... عشق یعنی همه وجود من و همسر..... همه وجودمون یعنی رادین

نی نی دون 24

یه پست پر عکس از پسرکم

دوباره با یه پست نوشتنی خیلی خیلی طولانی میام!!! از کارهای نازپسرم و دایره لغاتش

برای دوستان هم کامنت میزارم به زودی... مرسی مامانی ابوالفضل جوووون

پسرکم در حال بیدار شدن از خواب!!!!!

بدین صورت موفق شد خوابشو تبدیل به بازی کنه.... سریع رفت اون پشت بازی کرد

و این هم یه مدل دیگه بیدار شدن از خواب!!!

کاملا معلومه الکی چشماشو بسته.... فدای اون ناز و ادات بشممممم

چشماشو باز نکرده سریع گوشی پزشکی رو برداشت!!!

و این هم یه خنده موشی از رادین

و این هم زیباترین چشمهای دنیا

قربونش برم

پسرکم در بنای زیبای سلطانیه-زنجان

رادین فقط در حال بدو بدو بود!!!!چون زمین پر از سنگ بود خوشش میومد!

شهر زیر زمینی سلطانیه

یه نما از این ور!!

یه نمای دیگه از شهر زیر زمینی!

پدر و پسر در طبقه اول ساختمون

این هم از نقش های دیوار ها در تمام سالن ها!

پدر و پسر در راهروی طبقه دوم..... کلا همینطوری تنگ بود.... امان از دست اون برج ها!!!! که با فلاکت رفتیم بالا

و این هم طبقه آخر.... رادین فقط میدویید و میرفت سمت اون پروژکتورا..... خارجی ها هم خیلی از رادین خوششون اومده بود

رادین در کمد!!!

هفتمین دندون پسر نازم

بفرمایید کشمش سوخاری!!!(کار رادین.... وقتی کیک میپختم آورده بود گذاشته بود توو فر!!!)

عشق من در حال خوندن کارت هاش!!!!(یک بار انگشتش رو گرفته بودم زیر نوشته ها!! الان اینکار رو خودش میکنه!)

انگشت رو میگیره!!

بلند میکنه!

و میخونه!!!

انگشت در میاد از دستش!

دوباره میگیره!

و اینبار بدون نگه داشتن میخونه!

صدای او میده!

مامان مگه صدای او نمیده؟!؟!

عشق نازم

هورااااااااااااااااااااااا

در اومدن دندون هفتمی!

در اومدن دندون هشتمی!

بعد مدت ها روی تاب خوابش برد!

به همین راحتی


نظرات 2 + ارسال نظر
معصومه یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 17:29 http://mysweetradin.blogfa.com/

سلام عزیزم عکسها قشنگ بودن ای جان رادین من هم همینجوری رو تاب خوابش برده چند بار

خاطره چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:30

خیلی عکس های قشنگی بود . از اینکه اینقدر با صبر و حوصله عکس های دندوناشو می گیری برام خیلی جالب بود . من ایشالله بچه دار شدم حتما اینکارو انجام می دم . خیلی جذابه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.